RDMaiu scrie:A ramas acel check engine pe care il voi verifica dupa paste, sper sa nu fie mare problema. Voi tura putin mai mult motorul sa ma asigur ca supapa EGR e curatata.
Ar trebui sa am alarma din fabrica instalata, inchid si se aprinde beculetul pe portiera insa alarma nu functioneaza deloc, e posibil sa fie dezactivata?
Doua lucruri am mai observat
- portbagajul trebuie sa il inchid cu cheie - pozitie orizontala, nu se inchide impreuna cu restul portierelor.
- se poate scoate destul de usor acel capac de la airbag pasager, ar putea sugera ca a fost declansat candva?
.
De unde stii ca ai alarma din fabrica pe masina? Nu are legatura faptul ca acel LED clipeste cand inchizi masina cu existenta alarmei pe masina. Ai buton de dezactivare in stalpul de langa sofer?
Despre portbagaj: ai doua posibilitati - sa fie rupte firele in burduful de cauciuc prin care trec firele sau sa fie ars motorasul de deblocare a clapetei.
Capacul airbagului se tine in niste cleme de arc, faptul ca iese mai usor nu are legatura cu declansarea lui vreodata. Intareste putin clemele. E indoit cumva bordul in zona aia? Adica acel capac sa nu fie aliniat cu bordul, asta iti poate da vreun indiciu. La declansarea airbagului e aproape imposibil sa scape vreun element fara sa se curbeze, chiar daca e capac acolo.
Cat despre check engine doar la scanare poti afla de ce e aprins, EGR-ul functioneaza mai mult la relanti, pentru controlul noxelor, nu are aceeasi functie ca la motoarele turbo unde mentine presiunea facuta de acesta in limitele stabilite din soft. Asa ca turarea motorului nu prea te ajuta.
In rest...bine-ai venit in club