Salut,masina o am de aproxmativ 15.000km, e prima revizie pe care o fac eu. In carte service a masini spunea ca a fost folosit ulei Castrol, diferente sesizabile nu am observat inca,astept sa mai parcurg cativa kilometri. Eu am pus Motul facand comparatie cu alte uleiuri si inafara de LM de care nu am gasit asta mi -a parut ar avea specificatii mai bune...ps. scuze daca e scris anapoda,imi face probleme tastatura
Sa mai stergem putin praful. Masina săptămână asta a primit folie transparenta de protecție pe proiectoare in loc de folia galbena si am eliminat catalizatorul care e intr o stare super buna. În curând urmează sa elimin si toba finală si va avea traseu cap coada pe 57mm direct exact cum e din fabrica...teava va fi normala deocamdată nu e buget pentru inox...in viitor cand voi schimba turbina cu una mai mare voi porni cu inox din ea, inclusiv serpisorii.
In viitorul apropiat voi renunta si la toba finala si va avea parte de o harta care promite 130-140 cp + egr off din soft si fizic si launch control. Fara catalizator e super, are un booo care nu se aude tare, dar masina e alta, merge mult mai frumos motorul,consumul in ultimii 300 km nu am sesizat sa fi crescut nici macar un pic dar nici sa scada!!!
O data ridicata pe elevator am constatat ca bucsele sunt foarte batrane si destul de uzate,una din ele ne mai fiind buna deloc. Va trebui sa le schimb, dar nu stiu ce sa aleg. As vrea ceva mai bun...ma gandesc la bucse pentru Audi TT sau bucse din poliuretan ce imi recomandati?
Salve Roger, de cand am masina nu am folosit niciodata proiectoarel,le am aprins cand am facut cateva poze, in cazul de fata chiar eram curios cum se vad cele 4 lupe aprinse . Ok, OEM de TT? Din ce am inteles cele de TT sau Cupra sunt pline si ar fi ceva mai rezistente...
TT e una, Cupra e alta, Cupra R...tot alta. Sunt mai multe motorizari atat pe TT cat si pe Cupra. Pe Cupra R sun doar doua. Decat sa faci experimente pe masina ta, cumpara oem exact pt modelul si echiparea ta.
Popular se numesc de TT, pentru ca pe Audi TT au aparut prima oara. Cauciucul imbraca toata bucsa spre deosebire ce cele originale pentru 1M care aveau niste gauri. Eu am pus din astea pline si inca sunt ok, parca au imbunatatit usor raspunsul directiei dar nu te astepta la minuni. Din cate imi aduc aminte, producatorii aftermarket le dau ca optiune si pentru 1M.
Multumesc pentru indrumari! Toni m ai putea ajuta te rog ,daca ai cum, cu codurile piesei si ce mi-ai recomanda sa iau? Eventual cum sa le cer celor de la magazin.
Eu am pus de poliuretan de mai mult de 10 ani si nu am regretat niciodata trecerea de la cele de cauciuc. Am setul complet pe masina, le mai am de pus pe cele de la bara stabilizatoare, asteapta si ele tot de atunci montarea .
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu
"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod" "When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
Si eu am vrut sa iti recomand poliuretan.Daca vrei mai multe detalii despre ele intra pe seatcupra.net din ce am observat toata lumea care le inlocuieste pe cele decedate cu astea le inlocuiesc.
Multumesc pentru indrumari! Toni m ai putea ajuta te rog ,daca ai cum, cu codurile piesei si ce mi-ai recomanda sa iau? Eventual cum sa le cer celor de la magazin.
Nu am codurile, dar sigur le gasesti pe net daca cauti putin.
Nu am inlocuit inca bucsele si nici nu o voi face prea curand deoarece masina va fi parcata intr-o curte timp de cateva luni. In toamna am cateva ganduri mai pentru ea...vopsea,inlocuit uleiul din cutie, uleiul servodirectiei...in fine, pana una alta as avea nevoie de cateva sfaturi...cum as puteaa sa oprotejez cat mai bine,ma gandeam la cateva paturi puse pe ea apoi o prelata...in plus nu stiu ce as mai putea face...protectie pentru cauciucuri sau orice al sfat e binevenit...multumesc