Nu am scria de mult - am comandat si mi-a venit capacul, pe acesta cale ii mai multumeac o data lui Mihai pentru suport.
Aprox 223.000 - si cateva treburi de raportat.
1. Pe langa capacul de mai sus am reusit sa pun capacul de la prag inapoi - imbracat in folie neagra.
2. Uleiul LM nu ma satisfacut prea bine, nu mi se pare ca exceleaza - cred ca o sa trec pe Eneos la irmatorul schimb
3. Am luat cateva limp-uri la turbo datorita mersului preponderent urban din ultimele 4-5 luni. In a 3-a sau a 4-a cu pedala la fund se opreste turbo apoi dupa restart isi revine. Deocamdata nu intervenim, asteptam vara.
4. Dupa schimbarea amortizoarelor pe fata s-a inmuiat rau directia si o simteam usor instabila. Dupa ce am facuto de 3 ori am zis sa o las asa ca mi se pare mie. Sambata am gasit ciuperca de sus - din capatul amortizorului ca nu era stransa, avea un usor joc. Dupa strangere parca e mai stabila, zic parca dat motivului 5.
5. De cateva zile am devenit tatic si pentru ca sunt sigur ca voi merge mult mult mai incet de acum ma bate gandul sa vand masina. Sunt sigur ca posibilitatile de a o exploata s-au redus considerabil insa deocamdata o voi folosi ca pe un ALH
Fiind de pe telefon nu pot adauga poze. Incerc sa revin cu 1 poza mai tz