Rasfoind netul am dat peste o mica problema la motoarele 1.6 bcb si azd posibil si la celelalte variante de 1.6 care au filtrul de aer in carcasa de plastic deasupra motorului si anume in partea din fata acel capac are in interior o clapeta cu un bimetal care teoretic inchide si deschide cele 2 canale din care motorul trage aer, o data trage din partea de jos unde se mufeaza capacul cu aceea protectie de tabla de la evacuare de unde ar fi normal sa traga aer iarna ca sa se incalzeasca mai usor si la temperaturi de peste 20 grade sau ceva de genul clapeta s-ar inchide si ar trage aer din lateralul motorului din compartiment.
De obicei aceea clapeta ramane blocata pe deschis si practic trage aer doar din partea cu tabla de la galeria de evacuare, ca simptom la temperaturi de peste 20 grade sau vara la un mers constant in oras masina devine mai lesinata datorita aerului foarte cald din aceea zona.
Se poate bloca acel bimetal vara pe inchis/arc comprimat si iarna pe deschis/arc necomprimat, el ca piesa nu vine separat doar cu tot cu capacul de pe motor in care se afla si filtrul de aer.
Eu astazi in oras la ceva mers la 26 grade temperatura ext si cu clima pornita nu am mai simtit aceea lipsa de putere care o simteam vara dupa un mers mai lung in oras, ramane de verificat si la temperaturi mai mari daca se adevereste, cel putin pe vwforum este mult discutata problema si toti au recurs la varianta asta si au simtit diferenta.
Am atasat si 2 poze in care am incercat sa scriu cat de cat sper sa se inteleaga ceva.
O intrebare , de ce nu se mai vad pozele de mai sus am mai vazut si pe alte topicuri problema.
.