Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
 
Avatar utilizator
gabi1988
Subiect Autor
Mesaje: 1001
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Leon 1.6 BCB

28 Mar 2018, 22:15

Masina e aproape gata mai sunt pragurile de pus si mai sunt cateva detalii pe ici colo care nu mi-au placut cum le-a lasat maine va fi gata si sper sa se vada ok in soare la diferenta de nuanta.
Imagine.Imagine
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
gabi1988
Subiect Autor
Mesaje: 1001
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Leon 1.6 BCB

29 Mar 2018, 22:11

Si rezultatul final asta este, am luat masina astazi nu a iesit 100% cum m-as fi asteptat pe partea de vopsea mai sunt mici detalii pe la muchii prin zone mai micute sau nu asa vizibile care se puteau face mai bine(vopsitorul e un baiat de pe vw forum care are feedback foarte bun) dar per total sunt multumit de cum a iesit raportat la cum aratau barele de FR cand le-am cumparat.
Va urma tips-ul montat la bara spate de montat si numerele de prins cu banda dublu adeziva, voi lua numere noi de la politie astea arata destul de urat mai ales cel de pe spate care a fost indoit bine.

Imagine.Imagine.Imagine
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
gabi1988
Subiect Autor
Mesaje: 1001
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: Leon 1.6 BCB

13 Apr 2018, 22:07

Rasfoind netul am dat peste o mica problema la motoarele 1.6 bcb si azd posibil si la celelalte variante de 1.6 care au filtrul de aer in carcasa de plastic deasupra motorului si anume in partea din fata acel capac are in interior o clapeta cu un bimetal care teoretic inchide si deschide cele 2 canale din care motorul trage aer, o data trage din partea de jos unde se mufeaza capacul cu aceea protectie de tabla de la evacuare de unde ar fi normal sa traga aer iarna ca sa se incalzeasca mai usor si la temperaturi de peste 20 grade sau ceva de genul clapeta s-ar inchide si ar trage aer din lateralul motorului din compartiment.
De obicei aceea clapeta ramane blocata pe deschis si practic trage aer doar din partea cu tabla de la galeria de evacuare, ca simptom la temperaturi de peste 20 grade sau vara la un mers constant in oras masina devine mai lesinata datorita aerului foarte cald din aceea zona.
Se poate bloca acel bimetal vara pe inchis/arc comprimat si iarna pe deschis/arc necomprimat, el ca piesa nu vine separat doar cu tot cu capacul de pe motor in care se afla si filtrul de aer.
Eu astazi in oras la ceva mers la 26 grade temperatura ext si cu clima pornita nu am mai simtit aceea lipsa de putere care o simteam vara dupa un mers mai lung in oras, ramane de verificat si la temperaturi mai mari daca se adevereste, cel putin pe vwforum este mult discutata problema si toti au recurs la varianta asta si au simtit diferenta.
Am atasat si 2 poze in care am incercat sa scriu cat de cat sper sa se inteleaga ceva.

O intrebare , de ce nu se mai vad pozele de mai sus am mai vazut si pe alte topicuri problema.



Imagine.Imagine
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori