Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
dany19940
Moderator
Mesaje: 9028
Membru din: 20 Iul 2008, 19:28
Localitate: Onesti
Contact:

Re: my Seat Leon 1M

05 Aug 2017, 20:23

In ultima vreme numai peste ciudatenii dau!
Toledo 1M/AUS/1,6/16V /115CP midnight blue metallic
Arosa 6H/AUB/1,4/16V/107CP rosu

"I didn't mod my car to be faster/better than other cars, I modded my car so its faster/better than it was before the mod"
"When events test men, angels then appear" - Cand timpurile ii pun la incercare pe oameni, atunci apar ingerii...
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1540
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

05 Aug 2017, 21:05

Probabil ceva se supraincalzeste si este o protectie a motorului.Poate chiar compresorul!!
Zic si eu.

Seat Leon 1M 1.9TDI Last Edition
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

05 Aug 2017, 21:18

Alex, nu am auzit din cauza compresorului sa se balbaie motorul sau sa moara.
consum mare de curent, ma gandesc ca nu e, ca face si doar cu clima pornita dar si cand sunt si alti consumatori.
de alimentat se alimenteaza, ca daca e oprita clima nu apar simptomele astea.
@Dany: luni o sa merg sa fac o scanare. asta chiar e aiurea daca si pt tine e o ciudăţenie.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
gabi1988
Mesaje: 1163
Membru din: 12 Feb 2012, 18:21
Localitate: Snagov

Re: my Seat Leon 1M

05 Aug 2017, 21:51

Ai incercat sa mergi si pe benzina sa vezi daca face la fel?
Sa nu fie ceva de la gaz , sau clapeta de acceleratie sa faca figuri.
Leon 1.6 16 v 2004 Bifuel
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1363
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

06 Aug 2017, 07:28

Cand am avut filtrul dezumidificator infundat, ala cilindric de pe radiatorul de clima, huruia foarte tare compresorul cand porneam clima, numai la relanti. Poate ai aceeasi problema si avand motor mai mic cand se suprasolicita compresorul rezultatul e ca se opreste. Nu e greu de schimbat, e vreo 150 de lei AM, mai e nevoie de niste oringuri de vreo 10 lei si freon nou dupa, ca trebuie golita instalatia inainte.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
VW Golf MK5 GTI 2.0 TFSI DSG
Ex: Seat Leon 1.9 TDI Allrad
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=91&t=25300&start=45
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

06 Aug 2017, 14:55

@Gaby, o sa incerc si pe benzina. nu am probat
@Mihai, multumesc de înfi, o sa iau in calcul asta. presupun ca filtrul acela nu se poate verifica, doar se schimba, nu??

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
Mylux
Mesaje: 5061
Membru din: 31 Dec 2010, 15:14
Localitate: Cavnic / Baia Mare/ Maramu'
Contact:

Re: my Seat Leon 1M

06 Aug 2017, 20:17

H. din cate stiu eu filtrul acela este capsulat si nu se poate verifica,dar oricum este recomandat sa se inlocuiasca odata la 2 ani si in plus nu este nici foarte scump.
EX: LEON 1.4 16V Kit FR
MM 07 ZZR

''Life Is Not A Single Player Game''.

 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1363
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

06 Aug 2017, 22:21

Nu se poate verifica, este incapsulat si nu da eroare. Singura eroare pe care am avut-o atunci pe clima a fost de la un motoras din spatele torpedoului, nu imi aduc acum aminte cum se cheama, dar dupa ce am schimbat filtrul compresorul nu a mai huruit si nici eroare aceea nu a mai aparut.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
VW Golf MK5 GTI 2.0 TFSI DSG
Ex: Seat Leon 1.9 TDI Allrad
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=91&t=25300&start=45
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1540
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

07 Aug 2017, 16:19

Uite asa mai aflu si eu motivul cate unui simptom.Si la mine huruie compresorul la relanti cu pauza (gen :vrum vrum vrum) si se simte si o trepidatie.Spuneti ca ar fi din cauza acelei capsule din aluminiu de pe radiator (dezumidificator) ?
Vezi Marius ,auzi acum ca si compresorul ar putea influenta mersul motorului ! :)
Seat Leon 1M 1.9TDI Last Edition
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

07 Aug 2017, 21:10

multumesc de informaţii băieţi. o sa vad in viitorul apropiat cum o remediez

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1363
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

07 Aug 2017, 23:52

La mine aia a fost problema Undertacher. Dupa ce am schimbat filtrul a disparut orice zgomot sau trepidatie a compresorului.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
VW Golf MK5 GTI 2.0 TFSI DSG
Ex: Seat Leon 1.9 TDI Allrad
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=91&t=25300&start=45
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

08 Aug 2017, 15:39

am fost azi si am aflat ceva preţuri. de la 50 de lei in sus, iar unul bun pe la 90 de lei.
oricum, trebuie umblat ca si cu ouăle pe acolo, la desfacut si strâns conducte sa nu crape vreuna ca e jale, spatiul de lucru fiind foarte mic

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

08 Aug 2017, 20:07

azi m-am uitat mai atent la chestia cu clima si am observat urmatoarele:
Masina la relanti, pornesc clima. pornesc ventilatoarele si compresorul, incepe sa bage rece. după aproximativ 1 minut, ventilatoarele se opresc ( eu stiu ca pe clima ON, acestea trebuie sa mearga tot timpul) si dupa cateva secunde decuplează si compresorul. si aici o chestie ciudata: după alte cateva secunde, se aude cum compresorul ar da sa porneasca la fel si ventilatoarele, moment in care moare motorul. sa zic ca e ca si cum nu ar face fata sa porneasca toate astea si atunci e ca si cum ar taia curentul.
am repetat chestia de vreo 3 ori cu pornit motor, clima, murit si iarasi procedura. de fiecare data la fel.
ciudat e ca in sarcina, adica la drum, clima merge perfect.
am un releu de rezerva pt ventilatoare si ma gandeam sa il pun, macar ii fac o proba sa elimin partea asta. si totusi, daca nu e asta ar mai ramane treaba cu filtrul acela, insa, cum ma gandesc eu, nu prea are legatura cu oprirea ventilatoarelor si a compresorului urmata de acea cadere de tensiune care duce la oprirea motorului.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Avatar utilizator
mihai.b
Mesaje: 1363
Membru din: 03 Mai 2012, 23:04
Localitate: Brasov

Re: my Seat Leon 1M

08 Aug 2017, 20:28

Mai pot fi supapele de pe conducte infundate, cele unde se cupleaza aparatul atunci cand se incarca instalatia cu freon. Totusi alea cam rar 'pica'. E clar ca ceva suprasolicita sistemul si probabil intra intr-un mod de protectie si probabil de aia se opresc.
VW Golf MK5 GTI 2.0 TFSI DSG
Ex: Seat Leon 1.9 TDI Allrad
http://clubseat.eu/viewtopic.php?f=91&t=25300&start=45
 
Avatar utilizator
HUNTER
HUNTER
Subiect Autor
Mesaje: 5884
Membru din: 30 Noi 2011, 20:27
Localitate: Fagaras

Re: my Seat Leon 1M

08 Aug 2017, 20:58

totusi, nici supapele daca ar fi nu ar opri ventilatoarele si compresorul. ca apoi cand dau sa porneasca sa moara motorul. eu ma gandesc ca suprasolicitarea aia sa nu fie totusi ceva de natura electrica

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori