Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Sasu3382
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 06 Sep 2018, 13:36

Seat Leon 1.9 Asv ( motor sau chiuloasa)

06 Sep 2018, 13:44

Salut grup..de 2 ani jumate imi bat capul cu un seat leon 1.9 110cp ( Asv cod) ..am schimbat 3 garnituri la chiuloasa si 2 chiuloase ( una fiind noua) ..problema este ca iarna daca o repar..nu are absolut nimic..nu fierbe apa nimic nimic..pot sa.i dau tot bordul ca nu se intampla nimic..cum se incalzsste afara..incepe sa fiarba apa..am inteles ca intercoolerul nu ar raci suficient..ca ar trebuii unul mai mare..daca il schimb trebuie sa fac modificari sa pun si sonda aceea de pe intercooler ? Sau se poate fara ? Sa schimb motorul sa fie o fisura in bloc ? ..ce ma sfatuiti..??
 
Avatar utilizator
BALTAZAR2003
Moderator
Mesaje: 7619
Membru din: 22 Iul 2008, 22:26
Localitate: Bucuresti Dr. Taberei
Contact:

Re: Seat Leon 1.9 Asv ( motor sau chiuloasa)

06 Sep 2018, 15:04

Salut,
Pentru racit motorul este Radiatorul prin care circula lichidul de racire, intercoolerul este doar pentru racit aerul pompat in motor.
Incalzirea peste limita poate fi cauzata si de suprafata insuficienta a radiatorului, daca a fost spalat direct cu jetul de mare presiune si s-au indoit lamelele de aluminiu nu va mai circula aerul prin el, deci este doar de muzeu. La fel de bine poti sa ai ceva depuneri in radiator care sa fi obturat canalele... Am vazut radiator infundat cu bilutele turnate sa opreasca o fisura dar si colmatat cu depuneri rezultate din mixarea mai multor tipuri de antigel cu apa de la robinet...
Poti sa ai si amestec incorect de carburant, prea sarac ori prea bogat, avans gresit reglat.
Teoretic ii un motor foarte bun, asta ii din seria greu de ucis! merge si cu ulei de floarea soarelui... :D (glumesc)
Ceva ii scapa mecanicului tau.
Cordoba Fever + Fresc, 1.4l/86Cp (nu se stie pe unde-i are!), 2008, Rosu Emocion
 
Sasu3382
Subiect Autor
Mesaje: 4
Membru din: 06 Sep 2018, 13:36

Re: Seat Leon 1.9 Asv ( motor sau chiuloasa)

08 Sep 2018, 21:41

Salut , am schimbat radiarorul..nou nout...putere motorul are..nu scoate dram de fuum..nimic nimic..pornit iarna vara..la sfert de cheie..iarna pun bujia de 2 ori si porneste ca vara..nu stiu ce imi scapa ce nu..ceva undeva este..am dat cand am cumparat masina 2400...si am bagat vreo 2000 dupa calculele mele..bani aiurea...nu gasesc problema...pompa de apa tot nou..cand stau pe loc..si o turez 5 secunde la 3000 de turatii dupa ce ridic piciorul dupa acceleratie nivelul de apa din borcan creste excesiv..adica vine apa inapoi in borcan..dar in exces...sa fie asta problema ? Si ce ar putea fi asta ?

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori