Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 332
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Ceas presiune Turbo

10 Mai 2016, 23:21

:hi

Vreau sa-mi cumpar un ceas de presiune turbo. Momentan m-am oprit la 3 variante:

no name 1 la 45 lei.
defi 2 la 103 lei.
varianta 3 121 lei.

Eu as alege varianta 2, Defi pentru ca ii poti seta mai multe culori iar ca si kit de montare este la fel cu a-3-a varianta.

Sfaturi? Stiu ca sunt chinezisme, dar nu dau 90-100 euro pe un ceas de la racing nick sau alte firme, vreau sa-mi arate presiunea si atat. Si-a mai montat cineva la 1M? Cat de greu se trage furtunul din motor pana in interior? Unde este cel mai safe sa-l montez?

Imi puteti recomanda si alte modele plus preturi? Ar fi ideal daca gasesc un set de 3 ceasuri (presiune turbo, temperatura ulei si inca unul..).
 
Avatar utilizator
bgd_b92
Bogdan
Mesaje: 5624
Membru din: 02 Noi 2012, 07:43
Localitate: Bucuresti

Re: Ceas presiune Turbo

11 Mai 2016, 06:19

Asa ceva? http://olx.ro/oferta/ceas-boost-turbo-s ... 4ZsNA.html

Ma gandesc ca e mai ok sa il pui direct pe stalp si are si suport.
Now : Passat CC 2011 2.0 TDI stg1 186 cp PWD BY RACING CODE & Peugeot 306 cabrio 1.6 16v 89 cp
Ex: VW Golf 5 GTI 2.0 TFSI stg1 241 cp PWD BY RACING CODE
Ex: VW Golf 5 2.0 TDI stg2 210cp PWD BY TCM TURBO
Ex: Seat Leon Stylance 1.6 102 cp
Ex: Seat Ibiza Cupra stg2+ 1,9 TDI 240 cp
Ex : 3xSeat Ibiza ( 1.4 TDI PWD BY TCM TURBO, 1,4 86cp, 1.4 75cp )
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1418
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Ceas presiune Turbo

11 Mai 2016, 09:23

Eu mi-am montat un model de la RaidHp pe fond alb si cu indicatoare de culoare rosie.
Foarte asemanator cu ceasurile originale de FR.
Le recomand, multa lume a fost surprinsa cand le-am zis ca nu sunt de fabrica :)
Aici e postul cu pricina: viewtopic.php?f=134&t=8189&start=510#p300084
3.0 TDI Quattro S-tronic
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Ceas presiune Turbo

11 Mai 2016, 10:30

Varianta 2 pe care o agreezi tu este o copie a unui Defi. Un ceas Defi original costa undeva la 200euro.
Daca vrei ceva elegant si care iti ofera o serie de informatii reale: http://www.swgmotorsport.com/asps/ShowD ... asp?id=233, http://racediagnostics.com/shop/product ... ucts_id=38
Daca totusi vrei ceasuri clasice atunci macar ia-ti ceva mai de doamne ajuta sa nu iti arate ora de la Londra. Nu de alta dar nu vrei sa sti cum iti sare pulsul instant la 200, cand iti arata brusc ceasul de presiune ulei valoarea zero, pentru ca este o petarda si senzorul a decedat taman cand dadeai tu o forja.
Ca si localizare ai variante diverse:
http://s189.photobucket.com/user/jeh987 ... 4.jpg.html
http://s2.photobucket.com/user/jppackha ... 5.jpg.html
http://s19.photobucket.com/user/nogama3 ... 1.jpg.html
http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDgwMA==/ ... -/$_20.JPG
http://s1115.photobucket.com/user/cupra ... 4.jpg.html
http://s99.photobucket.com/user/jrscdel ... 3.jpg.html
 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 332
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ceas presiune Turbo

11 Mai 2016, 20:50

bgd_b92 scrie:
Ma gandesc ca e mai ok sa il pui direct pe stalp si are si suport.


Nu vreau pe stalp :mrgreen: , este inestetic (din punctul meu de vedere) plus ca imi incarca bordul. Prefer sa-l montez la baza stalpului cu suport in picioare pentru inceput pana renunt la grilele de aerisire centrale si le montez acolo.

puputavi scrie:
Eu mi-am montat un model de la RaidHp pe fond alb si cu indicatoare de culoare rosie.
Foarte asemanator cu ceasurile originale de FR.


:hi Arata foarte bine, da, imi plac. insa pretul nu. Pentru ce vreau eu, este mult prea scump. As da 200 de euro pe un set de 3 ceasuri, nu acum insa. Cand ma decid sa trec mai departe de stage 1 atunci imi voi cumpara ceasuri bune.

Vw_g60 scrie:
Varianta 2 pe care o agreezi tu este o copie a unui Defi. Un ceas Defi original costa undeva la 200euro.


Stiu ca este copie dupa Defi, m-am uimit de cate gasesc pe aliexpress :lol:

Foarte eleganta si discreta solutia, insa parca tot un ceas fizic ar merge mai bine cu masina. De pret nu mai spun. Momentan vreau doar ceas de turbo, de atat am nevoie. Crezi ca acel Defi este o petarda si nu imi arata ok presiunea? M-am uitat si toate au acelasi mecanism, furtun pana in spate, nimic diferit.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Ceas presiune Turbo

12 Mai 2016, 11:25

Nu cred ca e o petarda...sunt destul de sigur de treaba asta. Ceva sa o sa iti arate dar cu ce abatere +/- fata de realitate greu de spus.
Daca vrei un ceas ca sa fie ok si sa iti fie mai usor si la montaj alege-ti un ceas cu sonda externa, astfel nu o sa trebuiasca sa tragi un furtun de vacuum pana in habitaclu ci doar un cablu.
http://cdn5.frsport.com/images/detailed ... G03-01.jpg
http://mkiv.com/techarticles/greddy_boo ... age_03.jpg
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1418
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Ceas presiune Turbo

12 Mai 2016, 22:28

Uite de aici l-am laut nu mi-i s-a parut asa scump pentru un ceas de calitate: http://www.ebay.de/itm/Raid-hp-SR-Line- ... w38nlSRPEA
Este fara sonda externa si nu a fost chiar atat de dificil de montat
3.0 TDI Quattro S-tronic

 
Avatar utilizator
andimiroiu
Andrei
Subiect Autor
Mesaje: 332
Membru din: 17 Iul 2014, 23:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Ceas presiune Turbo

13 Mai 2016, 23:38

A venit cu T-ul respectiv sa poti infige furtunul? Imi surade ideea sa-l cumpar in Iulie cand am drum in germania, free shipping acolo. In poze vad doar ceasul si furtunul.

Pai da, si cu sonda tot tre sa trag prin acelasi loc firul sau furtunul, asa ca e cam acelasi lucru. Am demontat astazi plasticul de pe stalpul stanga sa vad ce si cum.
 
Avatar utilizator
Vw_g60
Mesaje: 453
Membru din: 27 Aug 2011, 21:27
Localitate: Bucuresti

Re: Ceas presiune Turbo

14 Mai 2016, 10:16

Sa tragi un fir sau un furtun prin acelasi loc nu este acelasi lucru. In cazul furtunului trebuie sa ai grija sa nu se stranguleze sau sa frece pe undeva in cazul firului lucrurile sunt mai simple.
Si din punct de vedere al corectitudinii informatiei furnizate ceasurile cu furtun in ele sunt mai slabe. Este vorba de timpul necesar ca boostul generat sa treaca prin cei 2-3m de furtun pana la capsula ce face masurarea efectiva. E posibil ca in intervalul asta de timp ce tie ti se pare scurt, sa ai un spike de boost pe care nu o sa-l vezi.
Ceasurile performante au sonda de citire a presiunii montata chiar pe galeria de admisie sau traseul de admisie, semnalul transmitandu-se electric catre ceasul de interior atat pentru a scapa de posibilitatile de deteriorare ale furtunului, cat si pentru o acuratete sporita si un raspuns mai rapid in afisarea valorilor.
 
Avatar utilizator
puputavi
Mesaje: 1418
Membru din: 11 Iul 2010, 16:47
Localitate: Cluj

Re: Ceas presiune Turbo

19 Mai 2016, 11:46

Asa e, dar ceasurile respective le gasesti la alte preturi.
@andimiroiu da ceasul vine si cu T-ul respectiv.
Vezi ca au si alte ceasuri daca ai nevoie. Eu mi-am montat si ceas pentru EGT pe acelasi stil,
3.0 TDI Quattro S-tronic

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori