Pana la urma am decis sa NU o mai cumpar. Motivul ar fi nesiguranta starii tehnice, probleme cu servodirectia, felul in care intra in viteze (comparat cu cutia mea, la asta ''mestecam'' destul de mult), placutele de frana pareau cam duse si fata si spate, la accelerare brusca parca avea un mic lag (posibil sa fie normal, trebuie sa mai merg si cu altele), suspensia parca nu era asa de tare/ferma. La astea se adauga parbrizul schimbat, bara spate revopsita, nu mi-a placut cum de deschid usile de pe partea stanga si haionul (posibil ca asta sa fi fost revopsit, un alt indiciu fiind stoprile de pe spate, cele din interior, care arata aproape ca noi), evacuarea sta destul de stramb si e bagata cam mult sub bara, vopseaua exfoliata pe plafon si capota, jantele reconditionate. Daca o inmatriculam aici in Belgia, o parte dintre aceste probleme ai fi iesit la iveala la ''RAR'', iar costurile ulteriore ar fi fost mari.
Stiu, m-am grabit un pic cand am facut rezervarea, aia este, pierd 250 Euro, dar vorba unui coleg, nu risc sa devin sclavul acestui fier, indiferent cat de mult mi-as dori-o.
Am fost foarte entuziasmat la inceput de masina asta, pentru ca avea dotarile pe care mi le-am dorit, era aproape de Bruxelles, avea cel mai mic pret (negociat), la acel moment si arata stock.
Nu-i nimic, mai apar ele, mar rar, dar apar
Multumesc tuturor pentru ca ati postat si v-ati spus parerea.
Rog un moderator sa mute discutia intr-un topic dedicat, eventual asta:
sfaturi achizitie leon 1m cupra 1.8t 180 sau 225 cp?