Asta este o aberatie foarte mare. Ai facut o generalizare care chiar nu isi are locul cand vine vorba de TDI-uri.
CR-ul meu de 170 cai (cam acelasi lucru ca pe exeo prezentat aici, doar ca transversal), cu DPF anulat, a scos 180 cai si 367NM pe dyno la PowerTech.
Aproape orice TDI in mintile lui va scoate o putere mai mare decat cea declarata, mai ales daca avea DPF si a fost anulat.
E clar ca in cazul de fata vorbim de ceva defectiuni tehnice, nu ca "asa face toate".
Te rog sa citesti cu atentie TOT ce am scris, nu doar printre randuri.
Cum a remarcat foarte bine gamer, m-am referit ca motoarele astea, in special cele cu injectie PD, stock, cu DPF-ul sus, nu scot 170 cai curati.
Am gasit pe undeva si o sa-ti arat clar doua diagrame de cuplu, unde 140 PD stock merge mai bine decat 170 PD stock, ambele motoare in mintile lor, conform spuselor proprietarilor.
Motorul in sine este destul de potent (in niciun caz ca un 2.0 TFSI, dar asta e alta discutie), dar doar dupa tuning.
In cazul de fata, dupa cum am spus si eu initial, clar exista o defectiune.
Nici in cazul masinii mele, desi "ochiometric" am performantele din fisa tehnica data de producator, nu sunt foarte sigur ca am 170 cai curati.