Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
DuDu1988
Subiect Autor
Mesaje: 25
Membru din: 11 Dec 2016, 13:44
Localitate: suceava

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

12 Dec 2016, 21:52

Problema e k am cumparat masina din poze a fost cineva si a luat.o pentru mine eu eram plecat in acea perioada, de acuma asta e trebuie sa o scot la capat cumva ,multumesc Vlad pentru sfat
 
Avatar utilizator
RallyZone
Mesaje: 232
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

12 Dec 2016, 22:09

si eu am impresia ca nu merge cum ar trebui sa mearga, de consumat nu-mi consuma mai mult de 9 in oras iar de mers..am mers cu peste 240 la ora(daca conteaza, in germania pe ceva autostrada intre munchen si stuttgart), dar de plecat de pe loc, pleaca de zici ca-i dacia bunicului
Daca decuplezi esp-ul si o ti din ambreaj, parca parca pleaca ceva mai bine de pe loc, dar cu esp-ul cuplat, zici ca-i moarta

Parerea mea
Exeo 2.0 TDI 170hp
 
Avatar utilizator
ClauBV
Mesaje: 98
Membru din: 28 Mai 2015, 13:06
Localitate: Brasov

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

13 Dec 2016, 21:22

Rally a ta trage bine nu? Dacă îți urca destul de repede la 200km/h înseamnă ca o ai limitată. Din ce țara provine de origine?
Exeo 2.0 TDI Stage 1+
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1151
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

13 Dec 2016, 22:26

"It's naturally limited, because it's rubbish", cum ar zice Clarkson. :lol:
Pentru toti care aveti combinatia asta (caroserie b7, motorul 170 TDI, cutie manuala),

Nu va mai faceti probleme. Toate pornesc mai lent de pe loc, toate consuma undeva intre 9 si 11 in oras (puneti acolo 10-15% mai putin la cele CR fara de PD).
Cat despre cai, va garantez ca puterea de pe hartie nu e cea reala la 170 TDI, si nu in sensul bun.
Ele scot undeva la 155-163 cp reali, de unde mai scadem cativa pierduti pe drum din cauza varstei + inca cativa de la valva galeriei de admisie (cei care au probleme cu ea) + inca cativa de la turbina, daca nu incarca cum ar trebui.

ClauBV. Ai o curba dyno la cei "185+" cp de pe semnatura? Nu zic cu rautate, sunt doar curios.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7987
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 00:36

activitate intensa pe aria exeo in ultima vreme :)
puterea in minus la motorizarea respectiva se explica prin filtrul de particule restrictiv, care in timp mai aduna si diverse chestii, limitand mult air flowul pe evacuare. turbina este una capabila, cea de pe versiunea PD am pus-o eu pe BKDul vechi si am ajuns pe la 220 cai cu evacuare si diverse altele ;)
 
Alexandrel
Mesaje: 388
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 09:56

Vlad. scrie:
Foarte rau ai facut ca ai cumparat-o chiar daca ai vazut ca nu trage de 170 cai.
Este arhi-cunoscut ca motoarele astea de 2.0 tdi de 170 cai nu prea merg ele de 170 cai asa de felul lor. Au fost multi posesori de 170 cai care au facut teste pe dyno, iar curbele de cuplu si de putere ieseau mai bune la 140 cai, chiar daca pe hartie, tu ai cu 30 cai mai mult.

Eu dupa mii de euro investiti in motor l-am facut sa mearga aproximativ corespunzator is spun aproximativ pentru ca nici a mea nu face boost calumea la 1800-2000 rpm, desi, teoretic, acolo trebuie sa inceapa sa traga tare. Al meu merge tare dupa 2200-2300 rpm, ce-i drept, trage pana la rosu.

Consum in oras eu am intre 9 si 11, iar afara intre 6 si 8.
NU este un motor economic.

Cifrele intr-adevar spun ca nu iti merge calumea, 205 vmax pe caroseria asta indica undeva la aproximativ 120-125 cp, exact cum ai zis.
In primul rand, vezi daca turbina iti baga boost cat cere ecu, de la ce turatie si cat reuseste sa mentina boost-ul.
Apoi, daca turbina e ok, verifica valva de pe galeria de admisie.



Asta este o aberatie foarte mare. Ai facut o generalizare care chiar nu isi are locul cand vine vorba de TDI-uri.
CR-ul meu de 170 cai (cam acelasi lucru ca pe exeo prezentat aici, doar ca transversal), cu DPF anulat, a scos 180 cai si 367NM pe dyno la PowerTech.
Aproape orice TDI in mintile lui va scoate o putere mai mare decat cea declarata, mai ales daca avea DPF si a fost anulat.
E clar ca in cazul de fata vorbim de ceva defectiuni tehnice, nu ca "asa face toate".
:hi
 
Avatar utilizator
gamer555
ClubSEAT Admin
Mesaje: 7987
Membru din: 09 Aug 2008, 17:12
Localitate: Bruxelles / Bucuresti
Contact:

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 10:10

ce a spus Vlad despre motizarea 170 cai diesel e ca stock nu face 170. ceea ce e adevarat, intreaba si pe ginel treaba asta. cand ai facut DPF off deja ai scos cel mai mare "dop" pe care il are masina. pe scurt, tu nu aveai masina stock deci masuratoarea nu este relevanta ;)

 
Alexandrel
Mesaje: 388
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 10:40

Imagine.Imagine.Imagine

Sunt convins ca multe masini nu au dat puterea de fabrica cu DPF ON insa la fel de convins sunt ca multe masini au dat peste puterea declarata si cu DPF ON.
Totul tine de starea motorului, rulaj, gradul de incarcare al DPF-ului, etc. De asta mi se pare gresita o generalizare, e doar parerea mea.
 
Avatar utilizator
RallyZone
Mesaje: 232
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 12:34

ClauBV scrie:
Rally a ta trage bine nu? Dacă îți urca destul de repede la 200km/h înseamnă ca o ai limitată. Din ce țara provine de origine?


Am luat-o de la o persoana cunoscuta, care o adus-o din germania de la ceva cunoscut de-a lui. Eu sunt multumit, per total. Intre sebes si sibiu m-am luat cu un bmw 184cai, pana la 130+ o plecat ala de langa mine ca racheta, cand am ajuns la xxx in spatele lui si i-am dat flas s-o tras, cel mai tare i-am dat spre yyy in bord (real cred ca era undeva peste zzz)
Ultima oară modificat 14 Dec 2016, 14:08 de către gamer555, modificat 1 dată în total.
Motiv: mai usor cu vitezele pe forum
Exeo 2.0 TDI 170hp
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 15:40

Cel mai bine cauta pe cineva priceput in log-uri si fa un log in mers.

in zona ta imi vine in minte:
Garaj P.F. Bacau , Catalin 0756.260.608
cdcatalin77@gmail.com
Nu-l cunosc pe om, insa pe vwforum(user:EEXCALADE ) are doar feedback-uri pozitive.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1151
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

14 Dec 2016, 17:52

Asta este o aberatie foarte mare. Ai facut o generalizare care chiar nu isi are locul cand vine vorba de TDI-uri.
CR-ul meu de 170 cai (cam acelasi lucru ca pe exeo prezentat aici, doar ca transversal), cu DPF anulat, a scos 180 cai si 367NM pe dyno la PowerTech.
Aproape orice TDI in mintile lui va scoate o putere mai mare decat cea declarata, mai ales daca avea DPF si a fost anulat.
E clar ca in cazul de fata vorbim de ceva defectiuni tehnice, nu ca "asa face toate".
:hi


Te rog sa citesti cu atentie TOT ce am scris, nu doar printre randuri.
Cum a remarcat foarte bine gamer, m-am referit ca motoarele astea, in special cele cu injectie PD, stock, cu DPF-ul sus, nu scot 170 cai curati.
Am gasit pe undeva si o sa-ti arat clar doua diagrame de cuplu, unde 140 PD stock merge mai bine decat 170 PD stock, ambele motoare in mintile lor, conform spuselor proprietarilor.
Motorul in sine este destul de potent (in niciun caz ca un 2.0 TFSI, dar asta e alta discutie), dar doar dupa tuning.

In cazul de fata, dupa cum am spus si eu initial, clar exista o defectiune.

Nici in cazul masinii mele, desi "ochiometric" am performantele din fisa tehnica data de producator, nu sunt foarte sigur ca am 170 cai curati.
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Alexandrel
Mesaje: 388
Membru din: 17 Iul 2012, 09:18
Localitate: Iasi

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

15 Dec 2016, 00:41

Scuzele mele, daca vorbim de PD 170, acesta intr-adevar sufera din cauza injectiei, de asta nici nu urca asa sus dupa resoftare precum un CR.
Poate nu scoate 170 cai reali un PD170 insa nici nu cred ca merge sub un PD140, nu ar avea logica.
Si in plus, Exeo are CR170 deci nu ar trebui sa fie probleme decat daca DPF-ul este intr-adevar foarte incarcat, precum a spus GMR sau alte defectiuni tehnice.

:hi :hi
 
DuDu1988
Subiect Autor
Mesaje: 25
Membru din: 11 Dec 2016, 13:44
Localitate: suceava

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

17 Dec 2016, 22:14

Salut din nou ! Zilele trecute am fost cu masina la reprezentata asta fiind in italia ,si dupa ce au facut cei de acolo verificari si teste me.au zis k ar fi o problema pe partea de alimentare din cate am inteles,ziceau k nu junge motorina cum trebuie ar fi o perdere de presiune pe unveva k ar fi filtru de motorina k ar fi ceva in rezervor nu mi.au dat nici un raspuns concret ,ei ziceau k in rest nu pare sa fie alta problema, dar eu le.am spus k miroase si a motorina ne arsa ,deci daca merg cu geamul deschis imi miroase a motorina ,nu stiu ce sa zic acum de sarbatori ajung acasa si am sa merg sa vad ce are mai exact
 
DuDu1988
Subiect Autor
Mesaje: 25
Membru din: 11 Dec 2016, 13:44
Localitate: suceava

Re: seat exeo 2.0tdi 170cv

17 Dec 2016, 22:19

eu nu sunt mecanic dar cred ca ar fi fitru de particule infundat nu stiu ce sa zic, stie cineva un servis bun prin zona sv si nu numai ?mersi

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator