Da, exact asa este @sandman. Stiu ca este mult, tocmai asta si deranjeza.
La fel cum cei de la VAG au pus informatia asta in carte 1000 ml / 1000 km, eu cred ca ei stiau de problema de design existenta, dar au preferat sa scoata motoarele asa din diferite motive.
Din acelasi motiv de "seriozitate", mie personal imi este foarte greu sa cred ca au o solutie simpla la rezolvarea problemei. In cazul unei solutii simple se recheama masinile in service (ex. Toyota, Honda etc.)
Sigur este ceva de design care a fost acoperit de aceasta informatie in carte pentru a nu spune oficial ca este in esec de proiectare.
Pe de alta parte, dupa cum spuneam masina merge foarte bine.
Ca sa fiu mai specific: Pe mine ma intereseaza daca exista cineva pe acest forum care a folosit pe motaore 1.8 tsi si 2.0 tsi ulei tip 10W 60 si cam cati km?
Singurul lucru care nu imi este clar este daca pe termen mediu si lung acest tip de ulei poate dauna masinii.
Am multe confirmari ca tipul de ulei functioneaza foarte bine pe modelele 2.0T si 1.8T - configuratia de motor folosit inainte de introducerea TSI-ului pe piata.
@mumus: Sunt de accord cu tine ca este ciudat si primul gand este ca motorul este dus, dar pe la toti mecanicii pe la care umblu cu ea nu mi-a spus unul ca e ceva ne la locul lui.
Pe sintagma: "astea mananca oricum si ii mai bagi ulei. Da, e cam mult dar e ok motorul tau"
).
Se spune ca si modelele noi ar manca ceva ulei dar in general nesesizabil intre schimburi doar daca sunt calcate frecvent, atunci se vede si pe bord.