07 Ian 2018, 13:35
E un subiect vechi, insa ma rod degetele cand vad cele scrise mai sus.
Atat eu cat si prietenii mei folosim 10W60 de la Repsol in benzinare: Audi 80 2.0 8v, Audi A4 1.8T, Audi S6 2.2T, Opel Corsa 1.2, Audi 90 2.3 20V, Audi 90 2.2 10V etc.
Nici unul nu am avut probleme cu motoarele. Dimpotriva, pe dinauntru arata impecabil. Al meu 80 2.0 8v quattro inca mai are honuiala pe cilindrii. E un motor de 27 de ani, nedesfacut.
Vascozitatea difera de la producator la producator. Am incercat multe pana am ramas la acest Repsol.
Umbau niste zvonuri ca tolerantele pe segmentii din motoarele 1.8T sunt mai mari decat normal.
Mi-am dorit un 1.8T in loc de 2.0CR pe al meu Exeo, insa nu erau pe piata atunci( la pret decent).
Daca ar fi dupa mine, as demonta tot sistemul de ventilatie a blocului motor si chiulasei. Daca e infundat, chiar si partial, creste presiunea in bloc si urca uleiul pe langa segmenti in cilindrii. Cred ca e si o supapa PCV pe bloc care se poate bloca.