Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
AdiVeve
Subiect Autor
Mesaje: 1
Membru din: 28 Dec 2017, 12:31

Problema cu temperatura apei.

28 Dec 2017, 13:11

Apa urca in 90 dar daca nu o tii accelerata si turata bine incepe sa scada. Am schimbat termostatul de la antigel. Intrebarea mea este daca modelul Seat Exeo 143Cp 2000cmd CAGA are 2 termostate. Si daca da unde s-ar afla cel de-al doilea termostat. Daca mi-ati putea da si o schema ar fi genial.
 
elias.apascaritei
Mesaje: 8
Membru din: 07 Iun 2017, 10:20

Re: Problema cu temperatura apei.

28 Dec 2017, 14:19

Patesc si eu acelasi lucru, cand afara sunt temperaturi mai scazute, si cand merg mai subturat. Cred ca de vina e suprafata mare de contact a radiatorului cu aerul direct de afara. Am intrebat un mecanic si a zis sa nu imi fac griji.
 
snicolae
Mesaje: 40
Membru din: 25 Ian 2017, 13:38

Re: Problema cu temperatura apei.

07 Ian 2018, 13:21

Salutare!
Ba puteti sa va faceti griji. CAGA are doua termostate. Nu ma pot pronunta pentru celelalte coduri de motor.
E pozitionat deasupra cutiei de viteze, in spatele chiulasei, pe un furtun. Original acolo e o supapa de sens careia nu-i inteleg rostul. Am inlocuit cu Behr T850 si apa sta fix pe 90 grade tot timpul, iar motorul se incalzeste mai repede.
Problema e comuna la A4 B7. Cautati pe forumuri din afara tarii.
Daca ma ajuta memoria e pe furtunul cu reperul 23 din link-ul de mai jos:
http://www.oemepc.com/seat/part_single/ ... g/e#sec_23
 
DragosBD
Mesaje: 1
Membru din: 11 Feb 2018, 14:44

Re: Problema cu temperatura apei.

12 Feb 2018, 11:01

Salut sunt abia inscris pe acest forum, detin si eu un Exeo st Style 2011 2.0tdi cr 143cp caga si am inceput sa am probleme cu temperatura apei din iarna aceasta, cand dau drumul la caldura. Daca e in sarcina si turata sta la 90 daca mergi mai usor scade la 80 iar daca stai pe loc scade la 70 depinde cat de frig e afara. Cu caldura oprita nu am probleme, creste in timp normal si sta la 90. Si am mai observat ca pana ajunge la 90 baga caldura puternic setat spre exemplu pe manual la 18°C , in momentul cand a ajuns la 90 ii scade din putere, e putin mai rece.
La mine termostatul mare e 4/2 nu stiu cum e la voi si pe cel de al doilea(cel mic dinspre habitaclu) l.am schimbat deja cu unul oem si tot la fel face. Acum mai ramane valva/supapa de sens sa o schimb doar ca nush unde e si ce sa iau.

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator