Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

25 Noi 2016, 09:10

yep go 4 it. Gasesti mai multe info pe vwforum : http://vwforum.ro/forum/115-uleiuri-si-carburanti/.
In principiu orice ulei are norma VW 507.00, insa se pare ca cu motul, LM, si Ravenol zgomotul motorului este diminuat.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

07 Dec 2016, 14:34

Am facut aprox 1000 de km de la revizie, masina se comporta decent pana acum.
Am schimbat stergatoarele cu Bosch aero fata + Bosch pe spate, am pus in sfarsit scutul de cutie ( pe care l-am luat nou si a costat f mult pentru o ducata simpla de plastic) si am facut ITP-ul pentru inca 2 ani. Parca e mai silentioasa de cand cu scutul si revizia.
De asemenea am decis sa-mi iau gume noi de iarna, Nokian WR D4 pe 16, maine vreau sa le arunc pe masina, because safety.

All in all in continuare sunt multumit de masina poate pe viitor as schimba grila fata ( daca gasesc una care sa nu coste 500 de lei ) si poate jantele ( tot ceva pe 17 daca gasesc ceva frumos )
Cu frigul din zilele astea am observant ca tre sa merg ceva pana ajunge apa la 90, chiar daca masina da caldura bine cand apa e la 60. Am eu un pitic care-mi zice ca blana pot da doar daca am apa la 90. Am studiat problema si se pare ca o problema comna ar fi cel de-al 2-lea thermostat care se gaseste pe motoarele de audi.
Doar ca mie cand imi ajunge apa la 90 imi ramane acolo, ceea ce presupune ca termostatul este bun.
Sunt altfel regulile la motorul asta cu CR ? La voi cum se comporta ?
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
ClauBV
Mesaje: 98
Membru din: 28 Mai 2015, 13:06
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

07 Dec 2016, 14:51

Mie acum pe frigul asta imi urca la 90 de grade daca isi face regenerarea filtru de particule sau daca ma dau destul de tare la ea, in rest ramane la aprox. 70 grade. E ceva de rau ?
Exeo 2.0 TDI Stage 1+
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

07 Dec 2016, 15:58

Clau se pare ca comportamentul normal este : "Apa urca spre 70 in timp relativ mic fara forja,apoi dureaza putin mai mult pana ajunge la 90.Clima setata pe 25 d grade la relantiu apa nu mai scade" .
Vinovat de comportamentul asta este termostatul 2 care pe original vine cu tot cu conducta si pe producator se poate inlocui cu Behr/Mahle TH 575 ( care deschide la 75grade) sau TH 580 ( care deschide la 80grade). Inca nu imi este foarte clar care este rolul lui, ceva cu cutia de viteze dar nu am inteles exact.
studiaza putin problema pe clubaudi : http://www.clubaudi.ro/threads/instalat ... 16/page-11

p.s: Pentru a atinge mai repede temp de 90 de grade, unii recomanda TH580 pret aprox 70-80 de lei + manopera inca vreo 50 de lei.
p.s2: In weekend am un drum mai lung si o sa investighez daca sta apa la 90 constant in afara orasului. Se pare ca problema se manifesta doar in jur de zero grade.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

19 Dec 2016, 13:31

Am mai strans ceva km + un drum extern cu anvelopele Nokian WR D4. Sunt la superlative, zero emotii pana acum si am prins toate tipurile de suprafete.

Termostatul 2 il voi schimba curand, se pare ca la temp mai mici de zero grade foarte ajunge apa la 90 si in sarcina redusa chiar scade spre 70.

De asemenea ma bate gandul sa trec la pompa de inapte CP3, fiind binecunoscute problemele cu CP4. E un tip din Oradea care face kitul de adaptare undeva la 180 de euro.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
ClauBV
Mesaje: 98
Membru din: 28 Mai 2015, 13:06
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

23 Dec 2016, 17:17

Si eu am aceiasi problema cu temperatura. Am urmarit cu atentie si nu ajunge la 90 de grade in oras daca sunt sub 0 grade. Daca stau pe loc cu motorul pornit mai mult de 5 minute scade de la 80 la 65-70.
Exeo 2.0 TDI Stage 1+
 
Avatar utilizator
Undertacher
Mesaje: 1478
Membru din: 21 Iul 2012, 20:04
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

24 Dec 2016, 19:44

De ceva timp si eu am aproximativ aceeasi problema cu termostatul desii generatia mea de motor este mai veche.Zic eu ca incepand cu -5 ajunge cam greu la 90 si in mers ramane asa dar daca stationez cu motorul pornit scade pe la 70.Sa fie termostatul blocat pe deschis ?

Trimis de pe al meu SM-A500FU folosind Tapatalk
Seat Leon 2005, 1.9 TDI ,74 KW,AXR
viewtopic.php?f=134&t=13781&start=0

 
Avatar utilizator
mumus
Mesaje: 2344
Membru din: 03 Iul 2014, 16:04
Localitate: Brasov / Sacele

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

24 Dec 2016, 21:25

Cu siguranta.
Seat toledo nh Tsi Imagine
 
Avatar utilizator
Vlad.
Mesaje: 1151
Membru din: 26 Feb 2012, 18:24
Localitate: Targu Mures/Cluj-Napoca

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

25 Dec 2016, 01:34

Nu e neaparat sa fie blocat pe deschis. La B5 am avut problema asta timp de 3 ierni, cat am avut masina. Si am avut tot atatea termostate in acel timp, 1 a fost original si 2 Hella, deci exclus sa fi fost proaste chiar toate 3.
La multe masini diesel am vazut sa nu se incalzeasca pana la 90 cand e foarte frig afara. Merita verificat termostatul, dar mai merita verificat si punctul de inghet al antigelului. Pentru ca transferurile de caldura sa se faca optim, cica e indicat sa fie undeva la -36, -38 grade antigelul.
Anyways, la motoarele VAG diesel moderne, trebuie sa existe un preincalzitor al lichidului de racire. Multi merg cu el nefunctional si nici nu stiu de asta. Aruncati un ochi si acolo.
Inca ceva, daca vreti sa se incalzeasca motorul mai repede, nu dati clima blana pe caldura. De preferat sa nu mearga deloc. Si lasati motorul sa mearga 30 secunde - 1 minut inainte sa plecati cu ea la drum. Ii face bine masinii si se si incalzeste mai repede in mers.

Colac peste pupaza, mie mi se incalzeste foarte repede al meu, ajunge la 90 fara probleme si nu scade. :D
Actual: 2007 Audi A4 2.0 TDI 170 hp / 1997 Honda Prelude 2.0i 133+hp
Ex: 2005 Seat Ibiza 6L 1.4 16v 101 hp / 2001 Audi A4 1.9 TDI 152 hp, 390 nm by LVB
 
Avatar utilizator
DTC123
Mesaje: 69
Membru din: 04 Aug 2013, 10:44

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

27 Dec 2016, 12:18

Nici eu nu am probleme cu temperatura apei. Urca foarte repede la 90 fara sa ii dau blana sa incalzesc motorul. (temperatura de afara fiind sub 0 grade)
La fel procedez si eu dupa cum spune si Vlad : Inainte de plecare merg si pornesc masina si sta asa 1-2 minute, dupa care pornesc. Cand ajung la munca sau unde am treaba, apa e la 90. Clima sta pe "auto" pana cand incepe sa dea blana aer cald, dupa care o dau mai incet.
Seat Exeo ST, 2.0 TDI, 120cp
Ex. Seat toledo, 1.6 benzina, 105cp
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

30 Dec 2016, 18:14

@Radu la tdi pd este problema cu termostatele care nu sunt OE, ca merg anapoda. Schimbal cu unul original.
@Vlad tu cred ca vb de ptc, este alta tehnologie si simptomele sunt diferite de ce zici tu .
@Dtc daca esti multumit e ok asa :).

Imagine
Saptamana trecuta am reusit sa-l schimb pe cel de-al 2-lea termostat si s-a imbunatatit situatia, cu clima pe high ajunge apa la 90.
Partea faina este ca daca ajunge la 90 dupa 30-40 de minute de stationare e la 60-70 ( cat era inainte mai mereu).
Ideea este ca am rezolvat, cu caldura pe high in 5-6km e la 60 apa ( sistemul e diferit de pd, deoarece cum ajunge apa la 50grade deja sufla cald in masina.

Ma bate gandul la un webasto ( incalzire stationata) insa am vazut ca cele care se pun pe can se vand cu aprox 500-600 euro pe ebay. Stie cineva sa se fi montat pe exeo ? Merge cumva si cel clasic montat ?
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

05 Ian 2017, 10:18

Pentru ca acum vreo 2 sapt am gasit umezeala sub pres si m-am chinuit 1 sapt sa usuc zona am schimbat presurile.
Imagine
99% sunt multumit de ele dpdv material, design, utilitate
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

16 Ian 2017, 11:41

Din ciclu sa ma mai laud putin mi-am schimbat vineri si bujiile.Cauza era ca sub -5 grade invartea putin mai mult decat normal si aveam ceva emotii la pornire.
Imagine.Imagine
Bujiile vechi nu erau arse dar probabil era rezistenta afectata.
Mom am ajuns la 211.500 km fara nici o surpriza.

Later: Singurul lucru enervant este s-ul de la portbagaj care are tija ruginita. Exista vreo rezolvare rapida pentru asta ? L-am demontat de 2 ori insa n-am reusit mare lucru pana acum.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
str77
Subiect Autor
Mesaje: 471
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

12 Mar 2017, 08:35

~214.000 km. Am trecut la gumele de vara, desi de 2 zile e din nou frig in BV.
De vreo 2 sapt tot studiez problema ambreajului si am ajuns la concluzia ca e dusa placa de debraiere ( uzata sau fisurata). Cauza este ca pe vitezele mici tb sa schimb f usor altfel simt usoare agatari ale cutiei. Cost 650 de lei + manopera.Am tot studiat si cu cele 3 piese reproiectate dar nu e cazul la cutia de b7.

De asemenea sapt trecuta am facut pana si am avut ceva emotii cu kitul de pana pt ca era prima oara. Totul a fost bine, insa tb sa-mi caut roata mica de rezerva.

De lucrat pe viitor va mai fi si la arcuri spate. Cand am schimbat gumele de vara am vazut ca mi s-a rupt 3/4 din spira de jos datorita ruginei. Nu e prio caci dif de inaltime e mica dar tb facut. Pe sachs e ~200 de lei bucata pt spate pe eibach ( toate 4 ) sunt ~560 de lei - oare se intareste tare sasiul de la s--line la eibach ?

Momentan ne intelegem bine - tb sa aloc putin buget si pt look ( etrieri vopsiti, grila facelift, tips-uri, leduri drl ). Vedem ce aduce viitorul
Imagine.Imagine.Imagine
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
RallyZone
Mesaje: 233
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

12 Mar 2017, 12:17

Uite ce am gasit pentru tine :)) uita-ndu-ma pentru mine :))

http://www.projekt-seat.de/?cat=30
Exeo 2.0 TDI 170hp

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator