Pagina 8 din 9

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 18 Sep 2018, 08:15
de str77
pana in 30% e in grafic, deci procent cu 1 digit e foarte bine. Apropo cati nm dezvolta franele tale ?
Pentru ca am observat un mic joc la bieletele antiruliu pe spate, am comandat Lenforder si ieri le-am schimbat. Cauza este numarul de limitatoarele de viteza din Brasov care sunt prin tot orasul, acum e liniste. Interesant ca sunt identice cu cele oem doar cu semnul de audi sters, lucru des intalnit in zilele noastre.
Imagine

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 19 Sep 2018, 07:54
de RallyZone
o sa-i fac testul dupa ce montez lichidul de frana.
Si eu vreau sa schimb unele bucsi cu polieuretan, dar mi-i frica dupa, sa nu fie mai zgomotoasa.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 19 Sep 2018, 11:47
de str77
p.s: lichid de frana am pus ATE SL care vine in bidon de tabla - mi se pare cel mai rezonabil pret / calitate.
Oricum nu merg pe circuit sa folosesc frana la maxim astfel incat sa merite investit in cele care au temperatura de fierbere mai ridicata.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 19 Sep 2018, 21:30
de snicolae
str77 scrie:
Cauza este numarul de limitatoarele de viteza din Brasov care sunt prin tot orasul, acum e liniste.


O mica corectie:
Bieletele antiruliu sunt in sarcina doar cand o roata e mai sus decat cealalta in axa verticala, pe aceeasi punte.
Doar nu incaleci cocoasele in diagonala sau cu doar doua roti?
Mai degraba cedeaza de la denivelarile de la marginea drumului, de care nu ducem lipsa, sau cate o groapa sau damb.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 20 Sep 2018, 09:51
de str77
@Snicolae: Are logica ce zici tu recunosc ca nu m-am gandit prea mult cand am dat explicatia, de obicei trec usor peste ele cu ambele roti.
@rallyzone: Am uitat ieri sa raspund, nu mai stiu daca tu ai suspensie sport, daca nu incepe de acolo si daca vrei mai multa rigiditate dute catre bucsi.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 20 Sep 2018, 10:31
de RallyZone
Am arcuri eibach pro -40, telescoape KYB pe gaz (modelul nou) iar lichidul de frana este Motul RBF600 .
https://www.powerflex.co.uk/road-series ... 202/1.html
tot stau si caut :P

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 03 Ian 2019, 10:44
de str77
Incep noul an cu km putin peste 243.000 - surprins placut de frane, suspensie si cauciucurile Nokian indiferent de suprafata.
Datorita franelor am fost nevoit sa gasesc niste jante de aliaj, dupa multa analiza am ales un model clasic si din anumite unghiuri arata chiar interesant.
De asemenea noul an a adus un chip, interesanta cresterea si imi place ca la exploatare normala masina se simte putin mai lina dar mult mai vioaie.



Teme de viitor :
1.becurile, in ultima vreme au cam pierdut din luminozitate - probabil voi alege osram ( nu e prioritar ca nu merg prea mult noaptea )
2. Bara fata, care dupa schimbarea distributiei nu s-a mai asezat deloc bine si ma cam streseaza. Aici trebuie sa ma studiez putin subiectul.
Imagine Imagine

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 31 Ian 2019, 08:38
de RallyZone
de la 143 ai plecat si-ai ajus la 190?
cat a costat?
cat a durat?
daca te intereseaza, eu am 3 seturi de jante, 2 le pastrez, 1 pot s-o vand, la alegere!

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 06 Feb 2019, 17:02
de str77
Vezi ca jos in dreapta apar valorile ; start: 153cp / 355 NM ->> final: 183.8 cp / 430 NM
Vreo 3 ore a durat pentru ca a modificat harta de 4 ori nu a fost doar update-ul unei harti oarecare. Costul a fost 250 de euro, redus de la 350 de euro. Luasem legatura cu baiatul din septembrie pentru ca e din Brasov si are experienta cu TDI CR, cand a bagat oferta am facut un efort.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 04 Apr 2019, 16:38
de str77
Aprox 247.000 km, am schimbat rola de la alternator, care nu a fost schimbata o data cu distributia - ocazie cu care am reusit sa asez si bara fata.
Problema am observato la pornirea la rece, motorul era mai zgomotos cam 2 min si mi-au confirmat baietii ca e rola blocata, nu apuse sa uzeze cureaua sau sa danseze dar am zis sa o schimb
Gume de vara de vreo 3 sapt si cam atat de raportat.
Imagine

Mai am diverse lucruri in plan pentru anul asta, vedem ce reusesc sa mai imbunatatesc la ea.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 15 Mai 2019, 18:50
de str77
Mai vin cu 2 poze si cu o intrebare, oare ce culoare ar merge etrierii ? Ma gandesc la rosu sau galben.
Imagine
Imagine
De 2 zile mi se oprise radioul, de fapt mergea aleatoriu cateva minute si apoi se oprea, dupa ceva investigatii l-am demontat si am gasit o moneda de 10 bani inauntru, imaginatia piciului meu de 3 ani.
Noroc ca l-am intors invers si am auzit ceva cazand.

Urmeaza discuri si placute fata pentru ca actualele discuri s-au ovalizat :(.... in rest se prezinta foarte bine si drumurile in exterior s-au schimbat putin dupa soft... all good.

Re: Al 2-lea Seat , un fel de masina de familie

Scris: 21 Mai 2019, 09:54
de RallyZone
sa schimbi si lichidul

Re: Al 2-lea SEAT, un fel de masina de familie

Scris: 28 Iun 2019, 07:07
de str77
Lichidul l-am schimbat acum 1 an. Momentan totul e in regula cu franele, in sfarsit am gasit un mecanic care foloseste ceasul comparator la montarea franele, cel mai probabil pentru frane voi ramane cu el - sper sa nu mai am batai de cap.

In weekend am avut putin timp sa-mi vopsesc etrierii, momentan doar cei de fata. Am schimbat uleiul, f. ulei, f aer si f. combustibil - toate OEM VW dupa aprox 13.000 km.Am comandat si amortizoarele de portbagaj pentru ca de vreo 2 ani mi se pare ca erau cam lenese cele pe masina, diferenta se vede.

In timp ce vopseam am observat o pata pe ulei pe amortizorul dreapta fata si in timp ce studiam ce naiba de amortizor pot monta pentru suspensia sport am zis sa fac un test. Rezultatul SF:72%,DF:72%,DS:68%,SS:72% - all good momentan.

Atasez o poza cu filtru PURFLUX vs cel OEM

Imagine Imagine Imagine

Re: Al 2-lea SEAT, un fel de masina de familie

Scris: 23 Aug 2019, 13:57
de str77
Concediu 2000 de km in cateva zile consum in jur de 5.5%, nu mai retin exact. Totul in regula cu exceptia unui zgomot la rulare dupa 60km/h cu care n-am trezit a 2-a zi dupa ce am ajuns. Dupa 4 zile si 500 de lei mai tarziu am rulment nou la roata din dreapta spate, am mers pe FAG.
Si m-am hotarat sa mai schimb ceva subtil pe parte de look - revin dupa montare cu mai multe poze.

Re: Al 2-lea SEAT, un fel de masina de familie

Scris: 24 Aug 2019, 18:59
de RallyZone
ce discuri ai pus?
Eu am descoperit o noua masina, curand cred ca-i dau drumul la seat, la un pret decent. Am descoperit SMART-UL :))