Amuzant e ca toate electronicele sunt facute in China, deci chinezarii sunt toate. Decizia e ca inca astept deoarece intai vreau sa o aduc la zi.
Drept urmare masina a ajuns la 205.000 km si am avut prima intrare in service:
1. Lichid de frana schimbat - am mers pe Ate dot 4 SL.
2. Verificat lichid de cutie si lichid de servo.
3. Curatat instalatie AC si schimbat filtru Habitaclu cu Carbon.
4. Curatare admisie, care era foarte murdara, de altfel e o problema cunoscuta la 2.0 CR.
5. Curatare EGR, care nu stiu cat de murdar era, dar daca tot s-a desfacut pe acolo a fost curatat si asta.
Acum veste legata de zgomot e ca zumzaitul vine de la pompa de inalte. Fostul proprietar schimba filtru de combustibil anual si nu a gasit span, probabil voi continua pe acelasi principiu.
Pompa nu se poate reconditiona, doar se schimba cu cost pe aprox 600 de euro, deocamdata ramane asa si daca se accentueaza zgomotul o voi schimba. Bugetul e alocat chiar inainte de achizitie
Inca n-am gasit scut la dezmembrari chiar daca cel de cutie e acelasi cod cu B7-le. Am cerut o oferta de la un prieten si ar fi undeva pe langa 400 de lei, will see.