In primul rand le multumesc celor care m-au ajutat cu luarea deciziei.
In al 2-lea rand sambata dupa ce am facut un test la Dip Motors am decis sa o iau.
Pe scurt masina este 2010 adusa din Germania, din showroom dupa cum zice fostul proprietar la 165k km, dupa care a mai rulat vreo 35k km in Romania.
Ceea ce ma convins sa o iau a fost starea in care se afla :
- Proprietarul facea reviziile la 10-12k km cu schimb de filtru motorina la fiecare revizie. ;
- Masina a fost servisata la reprezentanta Subaru, prop fiind prieten cu patronul ;
- Interiorul este foarte foarte ingrijit, nu exista zgarietura pe buton, totul fuctional, etc...;
- Geamurile sunt toate aceeasi serie deci nu a suferit avarii majore ;
- Este o masina foarte dotata si cand m-am dat cu ea am simtit ca ne cunoastem ;
Starea mea dupa primii 200 km este ca atunci cand am o jucarie noua, totusi amintesc:
- Spatiul este sufficient de mare pentru noi 3 : Eu, sotia si Mihnea.
- Izolarea fonica este foarte buna, comparat cu 1M-ul.
- Suspensia este comparabila cu a leonului, masina sta chiar mai bine pe curbe dar inca nu o cunosc sufficient sa vad unde e limita.
- Motorul CR este foarte diferit de PD, zici ca e bezinar. La ture mici nu face urat si ca sa te bage putin in scaun trebuie sa ajungi la 2500/2600 de ture. Totusi se duce constant pana la 4500.
- Scaunele sport care au o sustinere mult mai buna ca a Leonului.
Una peste alta ma bucur ca am gasit o masina cat de cat sportiva si mare.
Puncte de lucrat, ca doar are 200 k km, ar fi:
1. Scut motor metallic - am vazut ca pretul ar fi undeva pe langa 500 de lei.
2. Spalat interiorul si vopsit volanul ( cam 30% din el pielea este tocita, adica mata )
3. La anul sau peste 2 ani va trebui sa schimb aripa din stanga fata, deoarece are putina rugina sub vopsea.
4. Trebuie sa aflu la cati km sau timp trebuie sa fac distributia. a fost facuta la 170k km in dec 2012.
Revin cu poze ca nu pot incarca acum!