Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar utilizator
RallyZone
Mesaje: 264
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

29 Apr 2017, 22:50

Salutare,
3715 si 4115 (sau4015)
Eu am luat doar 2 ca am schimbat uleiul si 4 gume la cealalta masina...si le-am pus pe spate.
Sta foarte interesant masina pe viraje, sunt momente cand asteptam sa intre esp-ul si surpriza, TIN FOARTE BINE pe viraj.
Pe fata am modelul 1

Cat ai zis c-a costat softul?
Exeo 2.0 TDI 170hp
 
Avatar utilizator
ClauBV
Subiect Autor
Mesaje: 98
Membru din: 28 Mai 2015, 13:06
Localitate: Brasov

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

05 Iun 2017, 12:09

Rally softul este 400 E.
Deja am 199.700. O sa îmi fie groaza când începe cu 2 in fata, dar ce sa faci, mașinile au fost făcute sa ruleze. Acum in vara asta in maxim 2 luni am sa ii schimb arcurile cu unele sport. Am și eu o întrebare: dacă schimb doar arcurile fără amortizoare afectează amortizoarele stock?
Am făcut o excursie la vecini noștri de peste Prut, nu recomand dacă țineți la mașinile voastre. Săptămâna asta am o programare la service sa o verific dacă totul este Ok :)).
P.S @str vezi ca facem întâlniri vag in Brașov, caută pe Facebook grupul VAG Grup BRAȘOV.
Va salut cu respect !

Imagine
Exeo 2.0 TDI Stage 1+
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 486
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

13 Iun 2017, 09:58

Eibach prokit ar trebui sa mearga cu amortizoarele stock.
Hai ca intru si in acel grup insa slabe sanse sa-mi fac timp liber.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

15 Iun 2017, 19:03

@ClauBV imi cer scuze daca intrebarea mea a fost prea vaga, dar te rog mult explica-mi cum e cu softul Revo de pe masina ta, pentru ca nu numai ca eu nu ti-am instalat asa ceva, dar VIN-ul tau nu figureaza in baza de date Revo Technik.
As vrea sa iti dau ocazia sa spui adevarul despre ceea ce s-a intamplat cu remaparea masinii tale. Nu de alta, dar ai facut niste afirmatii false pe parcursul acestui topic si as dori sa punem lucrurile la punct intr-un mod civilizat, constructiv si corect.

multumesc pentru intelegere !
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 486
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

19 Iun 2017, 09:13

Interesanta discutia :).
Pana la urma fara dyno sunt doar niste cifre, de asemenea anumite dyno inclina balanta intr-o parte sau alta.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

24 Iun 2017, 12:53

OK, a devenit evident ca nu voi primi un raspuns din partea lui Claudiu, asa ca mi se pare normal sa pun eu lucrurile la punct.
Eu am lucrat masina respectiva, pentru ca am tinut foarte mult sa relationez personal cu proprietarul. In primul rand masina a primit gratuit din partea noastra update-ul de dieselgate, de la care a pornit recalibrarea software-ului. A fost una dintre primele masini cu update dieselgate pe care le-am facut ( fisierele OEM continand update-urile Dieselgate pe care VAG le foloseste au fost publicate pe serverele lor incepand cu luna Octombrie 2016 ). Odata efectuata remaparea, am iesit impreuna cu Claudiu si prietena sa in teste si i-am explicat FFFF CLAR ca masina cu siguranta nu face peste 180CP si ca daca doreste ceva mai mult sa imi spuna, pentru a solicita din partea producatorului software-ului o versiune mai potenta. A spus ca nu e cazul, masina se simtea foarte bine cu prima setare si era foare multumit. Nici un moment nu am adus discutia despre producatorul software-ului, informatii pe care nu stiu de unde le-a scos. DNA Tuning este un provider cu care am incheiat colaborarea acum aproape 2 ani.

Claudiu pandea de mult timp sezonul reducerilor, iar oferta noastra de Black Friday din Noiembrie 2016 a insemnat un pret de 750 RON pentru motorizarile 2.0 TDI CR produse pana in 2009 inclusiv ( masina sa a avut prima inmatriculare in Olanda in 23.10.2009 ).

Comentariile mele asupra situatiei tale:
1. Ulterior aparitiei fisierelor OEM de update dieselgate au aparut scandaluri ca pe unele masini cifrele masurate erau mai slabe decat cele oferite de producator ( in jurul a 136CP pentru 2,0TDI ). Interesant este faptul ca fisierul cu versiune de software 9978 pe care tu o ai instalata si in baza careia a fost construit tuningul nu mai este disponibila, si a fost “downgradata” in 13 Februarie la 6559. Pe mine personal ma face sa ma intreb niste lucruri aceasta miscare. Ar fi interesant de masurat masina pe modul stock cu fisierele disponibile

Ca sa intelegi: masina ta in momentul in care a venit la noi avea versiunea software 03L906019B 4242 pe care ti-am upgradat-o la 03L906019B__9978. Acum disponibila pe serverul VAG este DOAR versiunea 03L906019B 6559, iar ceea ce ai tu pe masina acum nu mai exista deloc.
Informatiile sunt verificabile AICI https://vag-flashinfo.kluthr.de/index.p ... 06019B&as=

2. Am verificat de curiozitate seria ta de sasiu, dar in rapoartele pe care le-am putut achizitiona oficial nu am gasit nicio informatie despre km reali ( doar cei 3 proprietari pe care i-a schimbat in Olanda, din care ultimii 2 au detinut masina maxim 10 zile fiecare ). Iti atasez pe mesaj privat rapoartele. Tu ai posibilitatea insa ca in schimnul a 80 RON sa obtii istoricul de service de la Seat, in care vei vedea si intrarile in service si km la care au fost inregistrate ( am impresia cu nu vor bate cu km din bord, sper sa ma insel ). Oricum inteleg ca masina e cunoscuta bine in urma unor probleme anterioare de care nu mi-ai spus nimic la momentul tuningului.

3. Niciodata nu ti-am promis ca vreo versiune de software pe care ti-am instalat-o va scoate mai mult de 180CP. De altfel versiunea a doua pe care ti-am instalat-o in 4 Ianuarie 2017 ti-am spus explicit ca “va scoate 180CP masurata chiar si in stilul in care a fost masurata initial” ( adica pierdere in transmisie de 47CP, in cazul tau 28% …. ). Reiterez faptul ca un dyno cu o pierdere in transmisie de 28% facut la o alta companie concurenta reprezinta cei mai prost cheltuiti 400 RON din viata ta. De altfel te-am si intrebat de ce nu m-ai sunat la momentul masuratorii, te puneam sa o masori si stock chiar daca faceai asta pe banii mei.

4. Ai mintit in nenumarate randuri in cele expuse, dintre care cea mai penibila afirmatie a fost ca ti-am fi instalat Revo gratuit pe masina ta ca sa compensam “situatia”. Ai mintit cu privire la modul in care ai relationat cu mine personal si ai prezentat voit situatiile intr-un mod distorsionat.

Acestea fiind spune, te rog sa iti ceri scuze in mod public fata de mine.
 
Avatar utilizator
ClauBV
Subiect Autor
Mesaje: 98
Membru din: 28 Mai 2015, 13:06
Localitate: Brasov

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

27 Iun 2017, 21:00

Ok, revenind. Nu stau tot timpul pe forum.
Eu când am venit cu mașina la voi era colegul tău care a vrut sa îmi facă el mașina dar nu știa dacă avea timp suficient atunci. El mi-a spus ca o sa scoată in jur de 200 CP. Știi foarte bine ca ți-am spus și ție. Dupa ai venit tu sa o faci in aceiași zi. Toate au fost bune. Am ieșit cu mașina in teste, ai spus ca ai pus ceva mai safe pe ea și la cum accelerează are in jur de 180 cp. Rectific ! Ai spus ca are in jur de 180 cp. Nu ai spus ca are sub 180! Eu eram mulțumit de mașina, era o schimbare. Mi-ai și spus sa merg sa o pun pe un dyno ca ești curios cât are. După 2 săptămâni cred, am fost cu ea la Buzău la powertech. Băieții de acolo au pus-o pe dyno și mi-au dat ~168 cp din câte îmi amintesc. Eram supărat pentru ca nu se apropia deloc de cifra pe care ați spus-o voi. Am revenit la voi și ți-am arătat dyno. Tu prima oară m-ai luat ca nu e de la mașina mea, ca nu are cum, ca nu e făcut corect. M-ai chemat la sediu la voi sa facem ceva cu softul.
Când am ajuns la voi mi-ai spus așa: am trimis băieților de la Revo dyno și au spus ca nu e ceva in regula cu acest test. După ai zis ca ți-au modificat ei anumiți parametri acolo și ți-au trimis alt soft pe care l-ai pus pe mașina. Eu știind ca este un soft lucrat de Revo pana astăzi când am citit postarea ta. Când am plecat mi-ai spus ca o sa dea 180 cp pe ce dyno vreau eu sa o duc acum. nu știu ce afirmații am făcut eu greșite.
Revenind la mașina mea. Ce probleme avea ea așa mari și nu ți-am spus eu ție ? Ca se pare ca o Cunoști mai bine, nu de alta dar sa îmi spui sa merg sa le rezolv ca eu inafara de distribuție și clapeta de acceleratie pe care o aveam stricata când am venit la tine nu am schimbat nimic.
Exeo 2.0 TDI Stage 1+

 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

28 Iun 2017, 10:42

Claudiu, imi pare rau sa vad ca nici in ceasul al 12-lea nu ai curajul sa recunosti adevarul si persisti in minciuna, in conditiile in care nu ai cum sa o scoti la capat dupa cat te contrazici singur de 3 pagini incoace ...
Daca nu ai fi scos-o pe asta cu softul Revo pe care ti l-am instalat a doua oara "ca sa ne reparam greseala" poate aveai credibilitate, insa asa toata lumea s-a prins ca de fapt iti place sa "bagi din burta". Asa cum am clarificat mai sus, revizia software-ului tau a fost efectuata de producatorul a ceea ce ai avut initial instalat pe masina. Tu ai vrut insa sa te dai cocos pe aici si te-ai apucat sa spui ca ti-am instalat REVO a doua oara, cand stiai bine ca nu e adevarat. Si nici nu poti sa spui ca ai crezut ca ai Revo din prima ( sau ca ti-as fi spus eu asa ceva ), pentru ca chiar tu afirmai acum cateva pagini ca softul tau este "o firma din Belgia - DNA Tuning" ...

La fel si cu afirmatia ta ca nu ai mai intrat pe forum de mult sa poti raspunde intebarii mele initiale referitoare la "instalarea unui soft Revo" pe masina ta. Am atasat un print screen cu un mesaj privat din partea ta datat 15 Iunie 2017. Nu degeaba se spune ca minciuna are picioare scurte.
Imagine

1. NU conteaza ce ti-a zis colegul meu, daca EU am facut masina si cu MINE ai iesit in proba. Da, am facut motorizarea ta si am avut masini masurate la 200CP. Uite atasat si un dyno ( am sters informatiile personalizate, pentru a nu lasa loc la viitoare discutii ). Pot doar sa iti spun ca masuratoarea a fost facuta in 2011 pe o masina produsa in 2009, cu acelasi cod de motor cu al tau, dar care avea la momentul masuratorii 60.000 km. De acolo afirmatia colegului meu pe care o scoti din context. Niciodata nu iti voi vinde o astfel de remapare pentru o masina cu un istoric de service incert. Totul clar acum ?
Imagine

2. Da, ti-am recomandat sa o masori, dar te-am pus in tema sa nu spui ca masina e tunata, pentru ca la oricare ai merge, ghici ce ... e ca la dentist in aceasta bransa, toti iti vor spune ca cine a lucrat inainte de ei a facut o treaba rusinoasa si ca ei pot mai bine. NU ai ascultat, chiar tu ai declarat in urma cu cateva pagini acest lucru. Rezultatul, un dyno cu o pierdere in transmisie de 28%.

3. Scoate raportul ala de service de la Seat, iti dau eu 80 RON. O pasarica mi-a soptit ca masina e celebra pe la Seat, dar mai bine vedem daca apare si in istoric cauza celebritatii. Am inteles ceva de distributie, dar ca sa nu vorbesc prostii scoate tu raportul respectiv, doar proprietarul are aceasta posibilitate.

Din partea mea am spus ce am avut de spus, chiar consider ca am fost mai mult decat corect cu tine. Daca tu in continuare alegi sa minti, e problema ta.
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 486
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

28 Iun 2017, 12:12

In sfarsit s-a mai animat putin atmosfera pe aria de exeo :).

Nu vreau sa comentez prea mult cu privire la soft, cred ca cel mai bine e sa faci softul doar langa un dyno pentru a evita discutii de genul

2nd pe vwforum exista foarte multi useri care au facut update dupa dieselgate si acum merg la tuneri pentru downgrade sau chiar cumpara alte calculatoare. Nu recomand nimanui acesta modificare si ar fi dragut daca si voi ati face la fel. Problemele ar fi zgomot motor total aiurea si regenerari foarte dese ale filtrului de particule.
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

28 Iun 2017, 12:23

Tocmai de aceea pana la finalul anului sper sa avem si noi operational dyno-ul. Sa vedem cum vor reactiona clientii la update-ul de preturi, va fi foarte interesant ...
Referitor la dieselgate, Claudiu nu a reclamat astfel de probleme, dimpotriva, de "Revo" ( cum ii place lui sa-i spuna ) era chiar foarte multumit.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Avatar utilizator
Andrei
Admin / PR
Mesaje: 5197
Membru din: 05 Oct 2008, 09:27
Localitate: Londra

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

28 Iun 2017, 12:32

Cred ca cel mai bine e sa calmam spiritele, ce-a fost de spus a fost spus mai departe ramane intre voi doi daca vreti sa discutati in privat pe aceasta tema dat fiind ca fiecare si-a spus punctul de vedere samd.

Multumesc
ex SEAT Ibiza 6J SC Limited Edition
ex SEAT Ibiza 6L
 
Avatar utilizator
Andrei_AMC
Mesaje: 48
Membru din: 29 Noi 2009, 13:48
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Exeo BUSINESS editie limitata

28 Iun 2017, 12:33

De acord Andrei, nu sunt un fan al "tiganelii", dar omul nostru a spus niste neadevaruri care e important sa fie corectate.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori