OK, a devenit evident ca nu voi primi un raspuns din partea lui Claudiu, asa ca mi se pare normal sa pun eu lucrurile la punct.
Eu am lucrat masina respectiva, pentru ca am tinut foarte mult sa relationez personal cu proprietarul. In primul rand masina a primit gratuit din partea noastra update-ul de dieselgate, de la care a pornit recalibrarea software-ului. A fost una dintre primele masini cu update dieselgate pe care le-am facut ( fisierele OEM continand update-urile Dieselgate pe care VAG le foloseste au fost publicate pe serverele lor incepand cu luna Octombrie 2016 ). Odata efectuata remaparea, am iesit impreuna cu Claudiu si prietena sa in teste si i-am explicat FFFF CLAR ca masina cu siguranta nu face peste 180CP si ca daca doreste ceva mai mult sa imi spuna, pentru a solicita din partea producatorului software-ului o versiune mai potenta. A spus ca nu e cazul, masina se simtea foarte bine cu prima setare si era foare multumit. Nici un moment nu am adus discutia despre producatorul software-ului, informatii pe care nu stiu de unde le-a scos. DNA Tuning este un provider cu care am incheiat colaborarea acum aproape 2 ani.
Claudiu pandea de mult timp sezonul reducerilor, iar oferta noastra de Black Friday din Noiembrie 2016 a insemnat un pret de 750 RON pentru motorizarile 2.0 TDI CR produse pana in 2009 inclusiv ( masina sa a avut prima inmatriculare in Olanda in 23.10.2009 ).
Comentariile mele asupra situatiei tale:
1. Ulterior aparitiei fisierelor OEM de update dieselgate au aparut scandaluri ca pe unele masini cifrele masurate erau mai slabe decat cele oferite de producator ( in jurul a 136CP pentru 2,0TDI ). Interesant este faptul ca fisierul cu versiune de software 9978 pe care tu o ai instalata si in baza careia a fost construit tuningul nu mai este disponibila, si a fost “downgradata” in 13 Februarie la 6559. Pe mine personal ma face sa ma intreb niste lucruri aceasta miscare. Ar fi interesant de masurat masina pe modul stock cu fisierele disponibile
Ca sa intelegi: masina ta in momentul in care a venit la noi avea versiunea software 03L906019B 4242 pe care ti-am upgradat-o la 03L906019B__9978. Acum disponibila pe serverul VAG este DOAR versiunea 03L906019B 6559, iar ceea ce ai tu pe masina acum nu mai exista deloc.
Informatiile sunt verificabile AICI
https://vag-flashinfo.kluthr.de/index.p ... 06019B&as= 2. Am verificat de curiozitate seria ta de sasiu, dar in rapoartele pe care le-am putut achizitiona oficial nu am gasit nicio informatie despre km reali ( doar cei 3 proprietari pe care i-a schimbat in Olanda, din care ultimii 2 au detinut masina maxim 10 zile fiecare ). Iti atasez pe mesaj privat rapoartele. Tu ai posibilitatea insa ca in schimnul a 80 RON sa obtii istoricul de service de la Seat, in care vei vedea si intrarile in service si km la care au fost inregistrate ( am impresia cu nu vor bate cu km din bord, sper sa ma insel ). Oricum inteleg ca masina e cunoscuta bine in urma unor probleme anterioare de care nu mi-ai spus nimic la momentul tuningului.
3. Niciodata nu ti-am promis ca vreo versiune de software pe care ti-am instalat-o va scoate mai mult de 180CP. De altfel versiunea a doua pe care ti-am instalat-o in 4 Ianuarie 2017 ti-am spus explicit ca “va scoate 180CP masurata chiar si in stilul in care a fost masurata initial” ( adica pierdere in transmisie de 47CP, in cazul tau 28% …. ). Reiterez faptul ca un dyno cu o pierdere in transmisie de 28% facut la o alta companie concurenta reprezinta cei mai prost cheltuiti 400 RON din viata ta. De altfel te-am si intrebat de ce nu m-ai sunat la momentul masuratorii, te puneam sa o masori si stock chiar daca faceai asta pe banii mei.
4. Ai mintit in nenumarate randuri in cele expuse, dintre care cea mai penibila afirmatie a fost ca ti-am fi instalat Revo gratuit pe masina ta ca sa compensam “situatia”. Ai mintit cu privire la modul in care ai relationat cu mine personal si ai prezentat voit situatiile intr-un mod distorsionat.
Acestea fiind spune, te rog sa iti ceri scuze in mod public fata de mine.