Club SEAT Romania - clubul pasionatilor de modele ale marcii SEAT

 
Avatar utilizator
RallyZone
Subiect Autor
Mesaje: 264
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Semi-slick ?

21 Ian 2017, 23:35

Buna seara prieteni,
Pentru ca mi-am adus aminte ca gumele de vara de pe spate au deja 2 sezoane, am zis ca hai sa vad ce aduce vara...
Stiti vorba aia, carul iarna, gumele de vara in ianuarie :P

am gasit asa ceva, de parere aveti de pus pe masina de zi cu zi?

https://www.anvelope.ro/anvelope-vara-f ... 8-88-w.htm

din cate vad, pe ploaie stau cam nasol, dar na, pe vreme uscata, oare cum stau :d

Cu respect,
Exeo 2.0 TDI 170hp
 
Avatar utilizator
str77
Mesaje: 485
Membru din: 22 Mai 2014, 19:03
Localitate: Brasov

Re: Semi-slick ?

25 Ian 2017, 09:27

Din cate stiu sunt ilegale pentru strada, tocmai din cauza ca pe ploaie aderenta este zero.
Mai mult daca vrei sa le folosesti pe bune si prinzi pietris, ulei sau alte chestii de genu iar esti pa. Plus anvelopele astea se cam schimba dupa cateva sesiuni de forja, asa ca nici nu cred ca poti sa le folosesti prea mult.

Eu zic sa alegi o guma buna din clasa premium : Michelin, GY, Nokian, Conti poate chiar si ceva mediu gen Maxxis sau altele de genul.
Ca si material de studi ai putea arunca o privire pe : http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... 45-R17.htm
Just a Black ARL
 
Avatar utilizator
Narcisila
Mesaje: 746
Membru din: 02 Sep 2014, 12:38
Localitate: Bucuresti - Berceni

Re: Semi-slick ?

25 Ian 2017, 09:35

Compromisul ideal track-street sunt MICHELIN Pilot Sport Cup.
Seat Leon ST , Unica in felul ei :)
Seat Leon FR ,BMN, 125kw PowerFlex bushes, H&R SwayBars, KONI Sport, Stage 1+
 
Avatar utilizator
anveloshop1
Mesaje: 17
Membru din: 11 Noi 2016, 12:31
Localitate: Neamt
Contact:

Re: Semi-slick ?

26 Ian 2017, 17:08

Anvelopele de genul nu sunt ilegale pe strada, insa intr-adevar, aderenta lor pe suprafata umeda nu este foarte ridicata datoria nervurilor si a canelurilor de pe zona de mers care au drept unic scop imbunatatirea performantelor in viraje, distante scazute de franare si o "lipire de asfalt". Fiecare anvelopa are o clasa de aderenta pe care o puteti observa in fisa care este lipita pe ea. Sunt si anvelope cu clasa aderenta A (cea mai buna) care fac fata fara probleme la asfalt umed. Insa forma lor difera de ceea ce ati prezentat dvs mai sus, isi pastreaza canelurile de eliminare a apei de pe suprafata de condus insa stau la fel de lipite de asfalt precum un slick. Singurul incovenient la aceste modele consta in durata de viata, uzandu-se mai repede decat restul datorita cauciucului moale ce asigura o aderenta ridicata si care se consuma repede
 
Avatar utilizator
RallyZone
Subiect Autor
Mesaje: 264
Membru din: 27 Iun 2015, 22:51
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Semi-slick ?

28 Feb 2017, 23:51

Aveti un site?
Exeo 2.0 TDI 170hp

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori