Pagina 3 din 3

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

Scris: 10 Apr 2017, 15:34
de Necarbogazos
Impartasiti si cu noi 2 -3 pareri despre motul si cum a fost la prezentare?

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

Scris: 10 Apr 2017, 16:15
de Roger
Da, scriu aici cateva dintre intrebarile mele si raspunsurile primite:
1- uleiul de pe rafturi are data de fabricatie. Cat de vechi poate sa fie sa sa nu-si piarda din proprietati?
Raspuns: e recomandat sa nu fie ambalat de mai mult de 2 ani.
2- Service-urile Seat spun ca uleiul din cutiile manuale nu se schimba nicioadata.
Raspuns: se recomanda schimbarea la fiecare 60.000 km
3 - am motor PD si am fost nevoit sa completez urgent cu 300g ulei dar am gasit doar 505.00 si nu 505.01. Dauneaza?
Raspuns: Nu, daca urmeaza da fac schimbul complet dupa ce am ajuns la destinatie, dupa 1000km si am posibilitatea asta. Cantitatea de ulei cu alta norma este fff mica.
4- sistemul start/stop e daunator motorului si ungerii componentelor?
Raspuns: da, dar pentru mediu e util.
5- lichidul servo se schimba?
Raspuns: Da (am uitat intervalul)

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

Scris: 10 Apr 2017, 22:30
de Narcisila
Tot 50k.

Re: 08.04.2017 - MOTUL - prezentare si discutii despre lubrifianti

Scris: 10 Apr 2017, 23:02
de gamer555
- uleiul care isi schimba culoarea repede dupa ce e pus nu e neaparat prost, are aditiv curatare bun care isi face treaba. Posibil ulei prost avut inainte.
- lichidele garantate lifetime sunt de fapt garantate 10 ani sau 150k in principiu.
- completatul cu ulei avand aceeasi norma e ok, indiferent de marca.
- nu e ok sa folosesti aditivi, pentru ca respectivii adera la suprafata cel mai mult si atunci multi compusi ai uleiului motor devin inutili (nu isi pot face treaba).
- nu are rost sa mergeti pe uleiuri gen 300v pentru utilizare normala, aruncati banii pe fereastra si nu respectati cerintele producatorului.
- mai bine cu ulei cu alta norma decat sa mergi pe uscat, in cazul in care te trezesti ca ramai fara.

Bottom line: respectati indicatiile producatorului, norma si interval schimb :)